مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-18سياسي

صندوق های رای در برخی امامزادگان یزد مستقر می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به استقرار صندوق های رای در برخی امامزادگان یزد گفت: امامزادگان شهرستان یزد آماده میزبانی از رای دهندگان انتخابات مجلس هستند.

- محمدحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات همواره خاری در چشم دشمنان بوده و هر چه این حضور پرشورتر باشد، به دشمنان ما در می یابند که تحریم ها و توطئه های آنها در طول چهل سال گذشته هیچ تأثیری در اراده مردم جمهوری اسلامی نداشته است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هر چه در طول این سال ها توطئه کردند تا مردم نسبت به مقدسات و انقلاب بی توجه باشند، مردم به شکلی در راهپیمایی ها و انتخابات حضور پیدا می کردند که سبب شکست در هر پروژه آنها می شد.

وی عنوان کرد: مردم جمهوری اسلامی به خوبی به این موضوع پی برده اند که دشمن هیچگاه برای سربلندی ایران اسلامی کاری انجام نمی دهد و در این میان تنها به اهداف شوم خود فکر می کند نه خواسته های مردم دیگر کشورها.

کاظمی با اشاره به استقرار صندوق های اخذ رأی در برخی امامزادگان شهرستان یزد، یادآور شد: برخی از امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد آماده حضور هر چه پرشورتر مردم در یازدهمین انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های رای در برخی امامزادگان یزد مستقر می شود

صندوق های رای در برخی امامزادگان یزد مستقر می شود