مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:552020-02-18فرهنگي

از علاقه به نویسنده غارنشین تا خاطره تلخ اولین تئاتر دانش آموزی


آخرین نشست کوتاه با داستان در سال 98 اختصاص به کودکان و نوجوانان داشت؛ شهرام شفیعی که خیلی از بچه ها او را دوست دارند خاطراتی از نویسنده شدن خود گفت و داستان های کوتاه بچه ها را نقد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جدیدترین نشست کوتاه با داستان به نام شب خرمالو با حال و هوایی متفاوت ویژه کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

مهمان ویژه این برنامه شهرام شفیعی، نویسنده کودک و نوجوان بود.

در این برنامه دوستداران کتاب های طنز و خنده دار کودک و نوجوان گردهم آمدند تا ضمن دیدار با نویسنده خالق آثار ماندگار کودک و نوجوان، تعدادی داستان کوتاه را از زبان کودکان بشوند.

در این برنامه همچنین یک نمایش طنز توسط گروه های دانش آموزی اجرا شد.

در ابتدای این جلسه علی درستکار که اجرای برنامه را برعهده داشت گفت: در این جلسه صحبت های آقای شفیعی را خواهیم شنید، اجرای نمایش خواهیم داشت و سپس داستان خوانی می کنیم.

براساس فراخوانی که انجام شده بود داستان هایی به دستمان رسیده است که افراد برگزیده داستان هایشان را می خوانند و اگر آقای شفیعی روی هر کدام از این داستان ها نقطه نظراتی داشته باشند می فرمایند.

ماجرای علاقه به یک نویسنده نام آشنا / صبر چند ده ساله برای دیدار او اولین بخش این مراسم اختصاص به صحبت های شهرام شفیعی داشت؛ او گفت: از نشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از علاقه به نویسنده غارنشین تا خاطره تلخ اولین تئاتر دانش آموزی

از علاقه به نویسنده غارنشین تا خاطره تلخ اولین تئاتر دانش آموزی