مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:352020-02-18اجتماعي

هشدار مدیرکل آموزش و پرورش درباره خطرناک ترین نوع اعتیاد


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، گرفتار شدن دانش آموزان در فضای مجازی و استفاده بی رویه و بدون نظارت از این فضا را خطرناک ترین نوع اعتیاد دانست و اظهار کرد: - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، گرفتار شدن دانش آموزان در فضای مجازی و استفاده بی رویه و بدون نظارت از این فضا را خطرناک ترین نوع اعتیاد دانست و اظهار کرد: برای این منظور تکنیک و مهارت های پیشگیرانه و آموزشی برای انجمن اولیا مربیان و خانواده ها درنظر گرفته ایم و کارگاه هایی را نیز برگزار می کنیم.

غفلت نسبت به موضوع مهم آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی در مدارس علاوه بر نظام آموزشی، بنیان و ساختار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه را نیز با چالش جدی مواجه خواهد کرد.

آموزش و پرورش مانند خانواده به عنوان مهم ترین عامل در دوران رشد تاثیر بسزایی در بیماری های روحی و روانی مانند اضطراب و افسردگی در دوران ابتدایی و گرایش به اعتیاد نوجوانان را داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آموزش و پرورش نقش، انتقال فرهنگ، معارف، دانش ها، ارزش های دینی_اخلاقی و نیز آموزش مهارت های زندگی اجتماعی را به نسل های مختلف را در یک فرآیند بلندمدت را دارا است.

شرط سلامتی خانواده وجود روابط سالم و کارکرد صحیح این نهاد است، اما در قرن اخیر بروز مشکلات فردی، اجتماعی و دیگر آسیب ها و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیرکل آموزش و پرورش درباره خطرناک ترین نوع اعتیاد

هشدار مدیرکل آموزش و پرورش درباره خطرناک ترین نوع اعتیاد