مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:202020-02-18دانش

37 هزار نفر در دانشگاه آزاد شاهرود دانش آموخته شدند


رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: این دانشگاه تاکنون 37 هزار دانش آموخته داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیداحمد ابوالقاسمی فر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود قدمت 30 ساله دارد و تاکنون نزدیک به پنج هزار دانش آموخته داشته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تاکنون 37 هزار دانش آموخته داشته است که پنج هزار نفر آنها در حوزه علوم پزشکی هستند و این دانشگاه یک هزار نفر پزشک تحویل جامعه داده که 30 درصد آنها در دوره های رزیدنتی در مقاطع بالاتر در کشور مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ادامه داد: در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در خیلی قسمت ها از توان اساتید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود استفاده می شود و حتی از استان های دیگر می آیند و در رشته پرستاری تاکنون دو هزار دانش آموخته داشته ایم که اکثر آنها در بخش درمان شهرستان شاهرود مشغول فعالیت هستند.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه یک هزار نفر در علوم آزمایشگاهی و 760 نفر در رشته هوشبری فارغ تحصیل داشته ایم خاطرنشان کرد: صد تخت مصوب داریم که از ابتدای سال جاری تاکنون هشت هزار نفر مراجعه جهت درمان در بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 هزار نفر در دانشگاه آزاد شاهرود دانش آموخته شدند

37 هزار نفر در دانشگاه آزاد شاهرود دانش آموخته شدند