مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 05:052020-02-18اجتماعي

سطح آزادراه های زنجان یخ زده است


جواد یوسفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر در این آزادراه ها و جاده های ترانزیت زنجان - میانه و زنجان - خرمدره- ابهر تردد با رعایت جوانب احتیاط جریان دارد.

وی تاکید کرد: در جاده های زنجان - بیجار، زنجان - طارم و زنجان - دندی، خدابنده - سلطانیه، زنجان - تهم- چورزق، جریان دارد و تردد در مسیر سلطانیه به خدابنده فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

معاون راهداری و حمل جاده ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد تردد در جاده های استان زنجان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.

یوسفی افزود: علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه 141 و نرم افزار موبایلی 141 ارتباط برقرار و سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در صورت شرایط جوی نامساعد در جاده ها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح آزادراه های زنجان یخ زده است

سطح آزادراه های زنجان یخ زده است