مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 01:102020-02-17سياسي

الگوهای سرمایه گذاری در سوریه بررسی شد/ پیشنهادهای لبنان را پیگیری می کنیم


در این سفر به سوریه و لبنان درباره همکاری های اقتصادی مذاکراتی با مقامات دولتی و پارلمانی دو کشور داشت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت؛ علی لاریجانی که برای سفری دو روزه عازم سوریه و سپس لبنان شده بود، دوشنبه شب در بدو ورود به تهران در تشریح دستاوردهای سفر خود گفت: یکی از محورهای گفت وگو در این سفر، همکاری های پارلمانی بود.

در این سفر علاوه بر مذاکره با رؤسای مجالس سوریه و لبنان، گفت و گوهایی در زمینه همکاری های اقتصادی بین ایران، سوریه و لبنان با رؤسای جمهور و نخست وزیران دو کشور داشتیم.

لاریجانی ادامه داد: با توجه به ظرفیت هایی که در ایران وجود دارد و امکان همکاری در حوزه های تجاری، کشاورزی و صنعتی، بحث هایی با مسئولان دو کشور انجام شد که در این زمینه اظهار علاقه برای سرمایه گذاری در سوریه وجود داشت.

رییس قوه مقننه با بیان اینکه بخش های زیادی از سوریه هم اکنون در وضعیت امن قرار دارد، تاکید کرد: امن بودن شرایط باعث شده تا امکان سرمایه گذاری وجود داشته باشد.

برای اجرایی شدن سرمایه گذاری ها در این سفر روی مدل هایی بحث شد تا تجار و صنعتگران ایرانی با آرامش خاطر سرمایه گذاری کنند که بحث ها در این خصوص باید ظرف یک ماه آینده پیگیری و کمیته هایی تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوهای سرمایه گذاری در سوریه بررسی شد/ پیشنهادهای لبنان را پیگیری می کنیم

الگوهای سرمایه گذاری در سوریه بررسی شد/ پیشنهادهای لبنان را پیگیری می کنیم