مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 00:352020-02-17سياسي

ابلاغ دستورالعمل فعالیت های انتخاباتی به دانشگاه های علوم پزشکی


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از ابلاغ دستورالعمل فعالیت های انتخاباتی به دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: افرادی که در دانشگاه ها موج ناامیدی ایجاد کنند جایی برای حضور در برنامه های انتخاباتی دانشگاه ها نخواهند داشت.

- دکتر سیما سادات لاری در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به مهمترین برنامه وزارت بهداشت در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: سیاست ما این است که شرایط را به گونه ای در دانشگاه های علوم پزشکی فراهم کنیم که شورای نظارت بر فعالیت تشکل ها کاملا استقلال خود را حفظ کند و نهادهای بیرونی دخالتی در وظایف این شورا نداشته باشند تا دانشجویان و تشکل های سیاسی با هر طرز تفکری بتوانند افراد معقول و منطقی را به فضای دانشگاه ها دعوت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تشکل های دانشجویی باید با دعوت از افراد منطقی در دانشگاه ها بتوانند، روشنگری کنند تا دانشجویان نیز با فکر باز مسیر سیاسی خود را انتخاب کرده و در انتخابات شرکت داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: معمولا تشکل های دانشجویی درخواست مجوز برگزاری برنامه هایی نظیر سخنرانی، برگزاری تریبون های آزاد، کرسی های آزاداندیشی و .

را به شورای نظارت بر تشکل ها ارائه می دهند و در این شورا برنامه آنها مورد بررسی قرار می گیرد تا مجوز دعوت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل فعالیت های انتخاباتی به دانشگاه های علوم پزشکی

ابلاغ دستورالعمل فعالیت های انتخاباتی به دانشگاه های علوم پزشکی