مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 21:352020-02-17سياسي

تاکید شورای شهر یزد برای ورود شهرداری به مباحث آموزش شهروندی


رییس شورای شهر یزد بر ورود شهرداری یزد به مباحث آموزش شهروندی تاکید کرد و گفت: برخی بر این باورند که اگر شهرداری به سمت وظایفی به غیر از کارهای عمرانی برود از وظایفش دور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی سفید در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی نمایش عروسکی یزد با بیان اینکه شورای شهر یزد علاوه بر پروژه های عمرانی، اجرایی، بهداشتی به مباحث آموزش شهروندی نیز تاکید دارد، اظهار داشت: برخی بر این باورند که اگر شهرداری به سمت وظایفی به غیر از کارهای عمرانی برود از وظایفش دور شده است.

سفید با طرح این موضوع که مگر می شود جامعه بی نشاط داشت و از دین سخن گفت، عنوان کرد: اگر در برنامه های خود عقب مانده ایم باید بدانیم که در برنامه های فرهنگی عقب تر هستیم.

وی تربیت دین باوری در کودکان را مستلزم نشاط اجتماعی دانست و افزود: اگر بچه ها را از نشاط اجتماعی محروم کنیم به طور قطع فرزندانی دین گریز و دین ستیز خواهیم داشت.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد با بیان اینکه نمی توان به ابعاد مختلف وجودی انسان بی توجه بود و انتظار داشت انسان متعالی شود، تاکید کرد: محیط بسته، ارائه یک طرز فکر و مسیر مشخص جامعه را به تعالی نخواهد برد و کسانی که می خواهند به این شکل عمل کنند موفق نخواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شورای شهر یزد برای ورود شهرداری به مباحث آموزش شهروندی

تاکید شورای شهر یزد برای ورود شهرداری به مباحث آموزش شهروندی