مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 21:052020-02-17بين الملل

فرمانده پیشمرگه: کاش سردار سلیمانی فرمانده ما بود/ تا آخر با ایران می مانیم


عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: ای کاش سردار سلیمانی فرمانده ما بود زیرا تنها چیزی که از ایشان دیدم لیاقت و قهرمانی بود، ایشان فردی دلسوز و قهرمان برای کشورش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تسنیم نوشت: محمود سنگاوی عضو ارشد اتحادیه میهنی کردستان عراق، فرمانده عملیاتی محور گرمیان اقلیم کردستان و از فرماندهان میدانی جنگ علیه داعش است.

او که به گفته خودش در گذشته، حتی مدتی با نیروهای ایرانی جنگیده، در طول سال های اخیر، دوستی و ارتباط نزدیکی با ایرانی ها داشته و معتقد است این روابط دوستانه را باید تا آخر ادامه داد.

او در مقطعی که داعش به اقلیم کردستان حمله کرد، در کنار نیروهای ایرانی با تروریست های تکفیری نیز به مقابله پرداخته و آنجا بود که با سردار شهید قاسم سلیمانی fdajv آشنا شد.

محمود سنگاوی در گفتگو با تیم اعزامی خبرگزاری تسنیم در سلیمانیه، به بیان برخی خاطرات خود از این شهید بزرگوار پرداخته است که متن کامل آن را در ادامه خواهید خواند.

* تشکر می کنم از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.

اگر موافق باشید گفتگو را با معرفی خودتان و سوابق مبارزاتی شما آغاز کنیم.

من محمود سنگاوی، متولد 1952  هستم، سال 1967 با عضویت در حزب دمکرات کردستان وارد عرصه سیاسی شدم و تا سال 1974 عضو پیشمرگه و عضویی از حزب دمکرات کردستان بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده پیشمرگه: کاش سردار سلیمانی فرمانده ما بود/ تا آخر با ایران می مانیم

فرمانده پیشمرگه: کاش سردار سلیمانی فرمانده ما بود/ تا آخر با ایران می مانیم