مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 20:202020-02-17اقتصادي

دانشجوی ایرانی قهرمان این روزهای چین/ مهربانی با نهضت «قهوه »ای !


دو سال پیش که سینا، به همراه برادرش از ایذه لرستان، ویزای تحصیلی گرفتند و راهی شهر ووهان شدند، فکرش را نمی‎کردند که داستان یک سفر تحصیلی ساده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از جام جم آنلاین، اولین بار که ویروس کرونا، در بازار روزانه شهر ووهان دیده شد و یک نفر را مبتلا کرد، همه هول برشان داشت.

ترس افتاد به جانشان اما بعد که کرونا با همه شان دست به یقه شد و تا لحظه نوشتن این گزارش، حدود 68 هزار نفر را مبتلا کرده و نفس حدود 1665 نفر را هم بند آورده و جانشان را گرفته است، در شرایطی که بسیاری از چشم‎بادامی ها از ترس ویروس، از خانه ‏های خود خارج نمی‎شوند و خیلی از خارجی ها، از ووهان قرنطینه شده و حتی از کشور چین، خارج شده اند، هنوز هستند افرادی که برای بهتر شدن شرایط از جانشان مایه می گذارند، افرادی که چینی هم نیستند.

سینا کرمی یکی از این افراد است یک جوان ایرانی که در شهر ارواح مانده و برای پزشکان و پرستارانی که در بیمارستان‎های شهر به بیماران خدمات‎رسانی می‎کنند، قهوه آماده می کند.

مهربانی که ویروس کرونا هم نتوانسته، جلویش را بگیرد.

دو سال پیش که سینای 29 ساله، به همراه برادرش از شهر ایذه استان لرستان، ویزای تحصیلی گرفتند و راهی شهر ووهان شدند، فکرش را نمی‎کردند که داستان یک سفر تحصیلی ساده، به اینجا ختم شود، به جایی که حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی ایرانی قهرمان این روزهای چین/ مهربانی با نهضت «قهوه »ای !

دانشجوی ایرانی قهرمان این روزهای چین/ مهربانی با نهضت «قهوه »ای !