مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 17:452020-02-17سياسي

حضور یکپارچه مردم در انتخابات قوام جمهوری اسلامی است


امیدواریم همانند مراسم باشکوه تشییع سردار جهان اسلام، در دوم اسفندماه شاهد حضور باشکوه مردم باشیم، زیرا حضور یکپارچه مردم در انتخابات قوام جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا رزم حسینی امشب در جلسه ستاد انتخابات خراسان رضوی که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه مشارکت سیاسی مردم هستیم، مسؤولان نظام جمهوری اسلامی بیش از 41 سال است که با رأی مستقیم مردم روی کار آمده اند زیرا حکومت جمهوری اسلامی یک حکومت مردم سالار است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم اداره کشور و مرکز قانون گذاری است، بیان کرد: وظیفه مسؤولان یک امانت الهی است، باید پای صندوق های رأی همان رأی ها را بخوانیم تا مردم با احساس امنیت و آزادی که دارند پای صندوق های رأی حاضر شوند.

وی با بیان اینکه احتمالا در این دوره از انتخابات مردم خراسان رضوی بیشترین مشارکت را داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور در این دوران نیازمند حضور باشکوه مردم در انتخابات هستیم تا کاندیداهای که تشخیص می دهند شایسته هستند را به مرکز قدرت یا همان مجلس شورای اسلامی بفرستند.

رزم حسینی با تأکید بر اینکه رسانه ها سهم مهمی در مشارکت سیاسی استان دارند، عنوان کرد: خوشبختانه در سال اخیر جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور یکپارچه مردم در انتخابات قوام جمهوری اسلامی است

حضور یکپارچه مردم در انتخابات قوام جمهوری اسلامی است