مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 14:502020-02-17ورزشي

ماجرای الگوی جدید معرفی اصفهان و استقبال مخاطبان از نصف جهان در زادگاهشان


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: نخستین بار الگویی را انتخاب کردیم که به صورت بسته ای از اصفهان یک گروه کامل به شهر مقصد برود، - محمد عیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در کشوری زندگی می کنیم که کلان شهر یا به تعبیر من جهان شهرهایی دارد که بسترساز خلاقیت های فرهنگی در گذشته بوده اند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگر بخواهیم ببینیم چه شد که اصفهان، اصفهان شد و تبریز و شیراز، تبریز و شیراز شدند باید در تاریخ جست وجو کنیم؛ در گذشته خود الگویی داشتیم که امروزه حلقه مفقوده برای داشتن شهری خلاق است.

وی با بیان این که ایران یکی از کشورهایی بوده که سه جاده مواصلاتی قدرتمند از آن عبور می کرده، عنوان کرد: جاده پر خاطره ابریشم، جاده ادویه که از جنوب می گذشت و جاده ای که به دلیل انقطاع ابریشم توسط عثمانی در زمان صفوی شکل گرفت.

عیدی اضافه کرد: مردم ایران از دیرباز به دلیل همین موقعیت در یک فضای گفت وگویی زندگی کرده اند که باعث شده امروز مردم با ریشه ای داریم که عناصر و افکار مخالفشان را تحمل می کند و همزیستی مسالمت آمیز دارد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ادامه با بیان این که کانون های میان فرهنگی سه سطح ارتباط تعریف می شود، عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای الگوی جدید معرفی اصفهان و استقبال مخاطبان از نصف جهان در زادگاهشان

ماجرای الگوی جدید معرفی اصفهان و استقبال مخاطبان از نصف جهان در زادگاهشان