مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-17بين الملل

فراخوان برای کشیدن دامنه اعتراضات به منطقه کردستان عراق


یکی از رهبران مخالفان سیاسی در منطقه کردستان عراق با صدور فراخوانی مردم شهرهای این منطقه را به برپایی تظاهرات مشابه اعتراضات ضد دولتی در بغداد و استان های جنوبی عراق دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به نقل از وبگاه خبری العربی الجدید رهبر گروهی موسوم به جنبش نسل نو در منطقه کردستان عراق برای برپایی تظاهرات در شهرهای این منطقه مشابه تظاهرات هایی که بغداد و استان های جنوبی عراق از اکتبر گذشته تاکنون شاهد است، فراخوان داد.

العربی الجدید نوشت، عبدالواحد که از سران مخالفان سیاسی در منطقه کردستان عراق قلمداد می شود در توییتر ادعا کرد: تظاهرات هایی که ما این هفته خواهان سازماندهی آنها در منطقه کردستان علیه فساد احزاب حاکم هستیم الهام گرفته از معانی قدرت و اراده جوانان انقلاب اکتبر است که برای میهنی تلاش می کنند که در آن عدالت و نه حکومت خانواده ها حاکم باشد.

این تظاهرات ها باعث می شود تا مردم عراق کشورشان را بر اساس اصولی درست که متناسب با تاریخ و تمدن همه طوائف و اقوام عراقی است، بنا کنند .

جنبش نسل نو نام یک حزب سیاسی در کردستان عراق است که در جریان رقابت های انتخابات مجلس عراق در سال 2018 تشکیل شد و در انتخابات پارلمانی عراق در سال 2018  از شگفتی سازان انتخابات بود و موفق شد 4 کرسی به دست بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان برای کشیدن دامنه اعتراضات به منطقه کردستان عراق

فراخوان برای کشیدن دامنه اعتراضات به منطقه کردستان عراق