مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-17اقتصادي

افزایش چشمگیر قیمت کولر در بازار خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا عبدالرحمان ناصریان دوشنبه در ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای سازمان صمت استان بیان کرد: وقتی در فصل سرما قیمت کولر در بازار استان تا این اندازه افزایش یافته است قطعا در فصل گرما قیمت کولر افزایش بیشتری خواهد یافت و این افزایش قیمت به مردم فشار زیادی وارد می کند.

وی گفت: یکی از راهکارهای کاهش قیمت کولر در استان واردات کولر از منطقه آزاد اروند است لذا لازم است شرایط برای سرمایه گذاران به گونه ای شود که امکان واردات کولر از این منطقه را داشته باشند.

معاون بازرگانی و اقتصادی سازمان صمت استان بیان کرد: علاوه بر گرفتن مجوز واردات کولر به خوزستان باید شرایط برای توزیع کولرهای وارداتی از این منطقه به سراسر استان فراهم شود، در فصل گرما کولر برای مردم خوزستان یک کالای اساسی است.

وی ادامه داد: راهکارهای زیادی برای جلوگیری از قاچاق کولر بعد از واردشدن به استان وجود دارد، با این کار کمک موثری به مردم استان برای خرید این کالا خواهد شد.

ناصریان افزود: تولیدات درون استان جوابگوی نیاز بازار استان در این بخش نیست.

آتش نشانی و اورژانس برای استقرار درنمایشگاه بهاره همکاری نمی کنند معاون بازرگانی و اقتصادی سازمان صمت استان ادامه داد: آتش نشانی برای استقرار در نمایشگاه بهاره که ویژه خرید کالاهای مورد نیاز عید نوروز برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر قیمت کولر در بازار خوزستان

افزایش چشمگیر قیمت کولر در بازار خوزستان