مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:402020-02-17سياسي

نقش کمرنگ دانشگاههای جهان اسلام در جریان سازی فکری فضای مجازی


متأسفانه دانشگاه های جهان اسلام آن گونه که باید، وارد عرصه جریان سازی فکری در عرصه فضای مجازی و ایجاد دغدغه مندی در ملت ها و نخبگان دانشگاهی نشده اند.

- دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: متأسفانه دانشگاه های جهان اسلام آن گونه که باید، وارد عرصه جریان سازی فکری در عرصه فضای مجازی و ایجاد دغدغه مندی در ملت ها و نخبگان دانشگاهی نشده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، ابوالحسن فیروزآبادی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عباسی رییس جامعه المصطفی با ارائه گزارشی از فعالیت های شورای عالی فضای مجازی گفت: دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی برخلاف رویه دبیرخانه دیگر شوراهای عالی کشور شکل گرفته و نقش هماهنگ کننده و مدیریت فضای مجازی را بر عهده دارد.

فرماندهی عملیات سایبری کشور در حوزه فضای مجازی نیز یکی از مأموریت های پژوهشگاه فضای مجازی به شمار می رود.

وی با بیان این که در سال های گذشته، شورای عالی فضای مجازی در حوزه سیاست خارجی و روابط بین الملل کمتر ورود کرده است، گفت: فضای مجازی، تحت سلطه شدید امریکا قرار دارد و حوزه های حکمرانی، شامل قانون گذاری و تقسیم منابع، تحت اختیار امریکا قرار دارد؛ این کشور برای ابقای حکمرانی خود بر فضای مجازی جهان می کوشد از طرح موضوعات فضای مجازی در سازمان ملل جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کمرنگ دانشگاههای جهان اسلام در جریان سازی فکری فضای مجازی

نقش کمرنگ دانشگاههای جهان اسلام در جریان سازی فکری فضای مجازی