مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:302020-02-17سياسي

3250 ناظر شورای نگهبان در انتخابات استان بوشهر مشارکت دارند


سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر از نظارت سه هزار و 250 ناظر شورای نگهبان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر خبر داد.

- خلیل رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون برخی کاندیداها و ستادهای تبلیغات آنان تخلفاتی داشته اند که با احضار آنان ضمن گرفتن تعهد، برخورد قانونی با متخلفان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه انتخابات مانور قدرت مردم در عرصه سیاسی محسوب می شود و تجلی اراده آنان است تصریح کرد: مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس بار دیگر رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود از این نظر حضور همگانی مردم در این عرصه مهم امری ضروری است.

سخنگوی هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات استان بوشهر تأکید کرد: کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند دارای حداقل صلاحیت ها برای عهده داری نمایندگی هستند، مردم در عرصه انتخابات باید کاندیدایی که صلاحیت حداکثری دارد بر اساس بررسی معیارها و شاخص ها انتخاب کنند.

رضایی با یادآوری اینکه کاندیداهای تأییدشده از حیث درجه و میزان صلاحیت در یک سطح نیستند خاطرنشان کرد: این نامزدهای انتخاباتی دارای درجات مختلفی هستند که اصلح گزینی به عهده مردم و انتخاب کنندگان گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3250 ناظر شورای نگهبان در انتخابات استان بوشهر مشارکت دارند

3250 ناظر شورای نگهبان در انتخابات استان بوشهر مشارکت دارند