مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:302020-02-17بين الملل

شهرهای راهبردی «اتارب» و «دارهعزه» هدف بعدی ارتش سوریه هستند


نیروهای ارتش سوریه در حال پیشروی به سوی دو شهر راهبردی اتارب و دارهعزه هستند تا تروریستهای جبهه النصره را تارو مار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه به پیشروهای خود به موازات جاده حلب-دارهعزه-گذرگاه باب الهوی در حال پیشروی است و مناطق جدیدی را پس از درگیری با تروریستها بازپس گرفت.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد: ارتش سوریه عملیات خود را در جبهه گسترده ای در شمال و جنوب شهرهای الاتارب و داره عزه به موازات جاده معروف 62 ادامه می دهد و مناطق السلوم، بسرطون و المعری را در حومه غربی و جنوبی غربی حلب آزاد کرده است.

نیروهای ارتش سوریه شهرک السلوم آخرین شهرک در نزدیکی دارهعزه را آزاد کرده اند تا به هفت کیلومتری شهر راهبردی در منطقه جبال سمعان برسند.

بر اساس این گزارش؛ شهرک السلوم در شمال شهر الاتارب در حومه جنوب غربی حلب واقع شده است و تسلط بر آن این امکان را می دهد که شهرک تفاد که اهمیت جغرافیایی از این حیث که تقاطع راههای امداد رسانی تروریستها در منطقه است زیر آتش قرار بگیرد.

روند پیشروی های ارتش سوریه نشان می دهد که قصد حرکت به سوی شهر دارهعزه در 10 کیلومتری مرز سوریه با ترکیه و نیز محاصره شهر اتارب را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای راهبردی «اتارب» و «دارهعزه» هدف بعدی ارتش سوریه هستند

شهرهای راهبردی «اتارب» و «دارهعزه» هدف بعدی ارتش سوریه هستند