مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:202020-02-17سياسي

نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار برگزار می شود


نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار به میزبانی استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عصر دوشنبه در نشست با اعضای ستاد برگزاری نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار اظهار داشت: تثبیت، حفظ و ارتقا سطح آثار دفاع مقدس، اشعار و موسیقی حماسی یکی از کارهای بزرگ است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بیان کرد: از دیرباز آواها و نواهای حماسی و آیینی خیلی مؤثر بوده و حتی در جنگ های صدر اسلام نیز وجود داشته است.

وی تصریح کرد: در کارهای فاخر، اشعار باید دارای محتوای خوب، آهنگ مناسب باهدف و رعایت مسائل شرعی باشد گفت: شعری که بر بال آن آهنگ به هدف برسد و این استراتژی یک کار فاخر موسیقیایی است.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه بعد از انقلاب کارهای بسیار فاخری در حوزه فعالیت های هنری صورت گرفته اظهار داشت: این جشنواره یک کار ابتکاری باارزشی است و خوب استانی نیز برای این جشنواره انتخاب شده چون در استان بوشهر از دیرباز بر حوزه شعر و اشعار آیینی، خوب کارشده و می تواند تأثیرگذاری خوبی هم بر استان و هم بر فضای ملی داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز گفت: نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در 2 بخش رقابتی و غیررقابتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار برگزار می شود