مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:152020-02-17سياسي

شناسنامه افراد واجد شرایط تا 30 بهمن تعویض می شود


حسن صومی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درخواست صدور شناسنامه المثنی و تعویض آن در اسرع وقت و خارج از نوبت تا 30 بهمن امسال در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت با سرعت انجام می شود تا مردم بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه یکم اسفند دیگر درخواست تعویض شناسنامه مورد پذیرش قرار نمی گیرد، اضافه کرد: تمام ادارات ثبت احوال روز یکم اسفند تا ساعت 16 و روز جمعه هم بطور تمام وقت باز بوده و آماده تحویل شناسنامه ها و یا کد ملی به متقاضیان هستند.

مدیرکل ثبت احوال کردستان اعلام کرد: 58 هزار و 240 هزار نفر رای اولی در این استان دوم اسفند امسال برای نخستین بار در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می کنند.

صومی افزود: اداره کل ثبت احوال استان از تمام امکانات خود همچون دوره های گذشته برای برگزاری انتخاباتی پرشور و کمک به شناسایی هویت افراد واجد شرایط با صدور شناسنامه و ارائه کد ملی استفاده می کند.

براساس آمار رسمی سرشماری عمومی نفوس مسکن سال 1395 جمعیت استان کردستان یک میلیون و 603 هزار و 11 نفر است که براساس امار غیر رسمی حدود یک میلیون و 150 هزار نفر از این افراد واجد شرایط رای دادن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه افراد واجد شرایط تا 30 بهمن تعویض می شود

شناسنامه افراد واجد شرایط تا 30 بهمن تعویض می شود