مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:102020-02-17سياسي

استقرار نیروهای انتظامی در کانکس های موقت نوروزی


معاون امنیتی استانداری تهران از استقرار نیروهای انتظامی در جهت تامین امنیت مسافران نوروزی در کانکس و در سطح استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا گودرزی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر استان تهران به عنوان رییس کمیته امنیت ستاد در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته کمیته امنیتی مشکلاتی را در حوزه ارائه خدمات سفرهای نوروزی احصا کرده که در این جلسه این معضلات مطرح و با نظر مثبت اعضاء مصوباتی در جهت حل و فصل آنها ارائه شد.

وی افزود: در حوزه استقرار نیروهای امنیتی و نظامی مشکلاتی وجود داشت که مقرر شد با همکاری فرمانداران ، شهرداران و ستاد نوسازی مدارس کانکس هایی برای استقرار نیروهای انتظامی و نظامی در نظر گرفته شود.

گودرزی تاکید کرد: یکی از کمیته های اصلی ستاد سفرهای نوروزی کمیته امنیت است که باید برای ارائه خدمات مناسب توسط این کمیته ملزومات و تسهیلات لازم فراهم شود لذا برای استقرار نیروهای پلیس و راهور تهران باید کانکس هایی در اختیار آنها قرار گیرد تا وضعیت استقرار آنها که به صورت شبانه روزی است تسهیل شود به حمد الله در جلسه امروز با مصوباتی که ارائه شد این مشکلات حل و فصل شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار نیروهای انتظامی در کانکس های موقت نوروزی

استقرار نیروهای انتظامی در کانکس های موقت نوروزی