مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 13:002020-02-17سياسي

هشدار رییس کل دادگستری استان مرکزی نسبت به برخی تخلفات انتخاباتی


رییس کل دادگستری استان مرکزی نسبت به برخی تحرکات ناسالم تبلیغات انتخاباتی در استان هشدار داد و خواستار پیگیری هرچه سریعتر این موارد توسط مسئولان ذیربط شد.

- ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی نسبت به برخی تحرکات ناسالم تبلیغات انتخاباتی در استان هشدار داد و خواستار پیگیری هرچه سریعتر این موارد توسط مسئولان ذیربط شد.

حجت الاسلام قاسم عبدالهی امروز بیست و هشتم بهمن ماه، در ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات استان مرکزی اظهار کرد: دولت خواستار برگزاری انتخابات خوب و سالم است و برگزاری انتخابات ناسالم و پرسرو صدا نشان دهنده ضعف دولت است بنابراین دولت باید تلاش خود را در راستای برگزاری انتخابات سالم و مقتدرانه با حضور حداکثری انجام دهد.

وی با بیان اینکه تاکید استاندار مرکزی نیز حضور حداکثری مردم در انتخابات است، افزود: متاسفانه در حال حاضر از برخی تحرکات انتخاباتی در استان، بوی فتنه استشمام می شود، در حالی که دولت و هیچ یک از ارکان نظام راضی به این کار نیست و نیاز است چشم این فتنه از همین حالا کور و از ایجاد آن جلوگیری شود.

رییس دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: برخی قصد دارند چند شب باقی مانده تا انتخابات را مبدل به فضای پر از فتنه کنند که باید اقدامات لازم در راستای خاموشی این فتنه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس کل دادگستری استان مرکزی نسبت به برخی تخلفات انتخاباتی

هشدار رییس کل دادگستری استان مرکزی نسبت به برخی تخلفات انتخاباتی