مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:552020-02-17سياسي

جلیلی: هر رأی، چک سفید امضایی است برای نحوه تخصیص صدها هزار میلیارد بودجه


عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه نماینده مجلس اختیار دارد که راجع به چگونگی هزینه کردِ حدود 400 هزار میلیارد تومان بودجه تصمیم بگیرد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،  در اجتماع بزرگ مردم اصفهان که به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی برگزار شد اظهار داشت: یکی از افتخاراتی که در این دوره نصیب ملت ما شده است توفیق رابطه معنوی با خداوند و علاقه به خاندان نبوت به ویژه حضرت زهرا (س) است که در این چند دهه گذشته شدت آن عمیق تر هم شده است.

عضو شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: فرزندان این ملت در زمان جنگ تحمیلی افتخارشان این بود که سخت ترین عملیات ها را با نام مقدس حضرت زهرا (س) و سربند های مزیّن به نام آن حضرت آغاز می کردند.

وی ادامه داد: فرمایشی که حضرت زهرا (س) در آن خطبه مشهور در بیش از 1400 سال پیش بیان کردند تنها منحصر به آن زمان و جمعیت نبود بلکه همه مؤمنان در طول زمان را مخاطب قرار دادند و بیان کردند که همه مدعیان ایمان وظایفی را برعهده دارند.

جلیلی عنوان کرد: در ابتدای امر این وظایف امر و نهی الهی نسبت به خودمان است ولی نباید به خود اکتفا کرد و باید آن را به سایرین هم رسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: هر رأی، چک سفید امضایی است برای نحوه تخصیص صدها هزار میلیارد بودجه

جلیلی: هر رأی، چک سفید امضایی است برای نحوه تخصیص صدها هزار میلیارد بودجه