مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:302020-02-17سياسي

ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد


معاون دایره گزینش و استخدام ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله سوم ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

- معاون دایره گزینش و استخدام ارتش در کهگیلویه و بویراحمد: ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون دایره گزینش و استخدام ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله سوم ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

سروان سید صادق خادمی نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در طول سال جاری و در دو مرحله، از داوطلبان واجد شرایط پسران ثبت نام شده و پس از طی مراحل مربوطه، جهت طی دوره، به مراکز آموزش اعزام شدند.

وی اظهارکرد: با عنایت به استقبال بالای داوطلبان؛ مرحله سوم ثبت نام نیز به مدت محدود از مورخه 21 بهمن ماه 98 آغاز شده است.

معاون دایره گزینش و استخدام ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نفرات واجد شرایط می توانند بدون از دست دادن وقت، جهت تشکیل پرونده و پذیراش؛ به آدرس یاسوج، گلستان 14، نبش اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه و یا با شماره تلفن :07433229464تماس بگیرند.

خادمی نیا بیان کرد: پسران مجرد با داشتن مدارک تحصیلی دیپلم تمامی رشته ها بجز کشاورزی، آبخیزداری، منابع طبیعی، دامداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

ثبت نام درجه داری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد