مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 12:152020-02-17اقتصادي

وزیر بهداشت: واردات دارو را نسبت به سال گذشته کاهش دادیم


در سال جاری، بیشترین بها را به تولیدات ملی داده و واردات دارو را به میزان 25 درصد نسبت به سال گذشته، کاهش دادیم که منجر به صرفه جویی 600 میلیون یورویی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر سعید نمکی، در مراسم تقدیر از توانمندی های تولیدی صنایع دارویی و تجهیزات پزشکی کشور و معرفی محصولات جدید تولیدی یا دارای فناوری ویژه دارویی، گفت: سال 98، از نظر اقتصادی سال بسیار سختی بود و می توان گفت، برای مدیران اجرایی کشور یکی از سخت ترین سال های اقتصادی پس از انقلاب بود.

وی افزود: بنده زمانی که به وزارت بهداشت آمدم، به مردم قول دادم که اجازه نخواهم داد که پدیده ای به نام کمبود دارو در کشور رخ دهد و امسال، علیرغم سختی های موجود و فشار تحریم های ظالمانه، با لطف خداوند و همت همکارانم، وضعیت داروییمان نسبت به روز مشابه سال قبل، بهتر است.

صرفه جویی 600 میلیون یورویی در واردات دارو وزیر بهداشت با تاکید براینکه در حال حاضر اوضاع مان نسبت به مدت مشابه سال قبل بسیار بهبود یافته است، تصریح کرد: در سال جاری، بیشترین بها را به تولیدات ملی داده و واردات دارو را به میزان 25 درصد نسبت به سال گذشته، کاهش دادیم که منجر به صرفه جویی 600 میلیون یورویی شد.

این اتفاق در تاریخ این مملکت بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: واردات دارو را نسبت به سال گذشته کاهش دادیم

وزیر بهداشت: واردات دارو را نسبت به سال گذشته کاهش دادیم