مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:402020-02-17بين الملل

پاسخ عبدالمهدی به درخواست استقرار پاتریوت های آمریکا در عراق چه بود؟


مدارکی از دفتر نخست وزیر مستعفی عراق به بیرون درز کرده که بیانگر پاسخ دولت این کشور به تلاش های آمریکا در رابطه با استقرار سامانه های پاتریوت در عراق است.

- مدارکی از دفتر نخست وزیر مستعفی عراق به بیرون درز کرده که بیانگر پاسخ دولت این کشور به تلاش های آمریکا در رابطه با استقرار سامانه های پاتریوت در عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت شبکه روسیا الیوم تصاویر اسنادی را منتشر کرد که بیانگر پاسخ دولت موقت عراق به تلاش های آمریکا برای استقرار سامانه های پاتریوت در عراق است.

طبق این اسناد که از دفتر عادل عبدالمهدی، نخست وزیر مستعفی عراق به بیرون درز کرده است، آمریکا خواستار موافقت عراق با ارسال سامانه های موشکی پاتریوت به دو پایگاه عین الأسد و أربیل پس از حمله اخیر ایران به این دو پایگاه شده است.

این اسناد همچنین نشان می دهند که عبدالمهدی از مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا درخواست کرده است تا جزییات بیشتری درباره این مسأله، تأثیر آن بر وضعیت عراق و پیامدهای آن ارائه دهد.

در اسناد منتشر شده آمده است که عبدالمهدی از طرف آمریکایی درخواست کرده که درباره این موضوع تا زمان تشکیل کابینه جدید صبر کند تا دولت جدید تصمیم مناسب در این باره را اتخاذ کند و یا در پارلمان مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ عبدالمهدی به درخواست استقرار پاتریوت های آمریکا در عراق چه بود؟

پاسخ عبدالمهدی به درخواست استقرار پاتریوت های آمریکا در عراق چه بود؟