مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-17سياسي

آخرین اخبار انتخاباتی در 28 بهمن


آخرین اخبار و اظهار نظرها در رابطه با انتخابات را میتوانید در این گزارش بخوانید.

- دانشگاه ها همیشه در ایام انتخابات از فعال ترین ها بوده اند به گزاراش ایسنا، رییس جمهور در جشنواره بین المللی خوارزمی با تاکید بر اینکه دانشجویان به دانشگاه آمدند تا علم بیاموزند و یاد بگیرند و در عین حال نیز در مسائل سیاسی حضور یابند و در انتخابات فعال باشند، اظهار کرد: دانشگاه باید کار سیاسی هم انجام دهد اما این کار نباید باعث به فراموشی سپردن اصل دانشگاه شود؛ دانشگاه را برای علم و دانش درست کردیم .

دانشجویان به دانشگاه آمدند تا علم بیاموزند و یاد بگیرند و در عین حال نیز در مسائل سیاسی حضور یابند و در انتخابات فعال باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی افزود: دانشگاه ها همیشه در ایام انتخابات از فعال ترین گروه ها در جامعه بوده اند و حضور دانشجویان در مسائل سیاسی و انتخاباتی نیز خیلی خوب است و اشکالی ندارد اما یادمان نرود که ما به دنبال علم و دانش رفتیم.

انتخابات نماد برجسته نقش آفرینی مردم است همچنین سخنگوی قوه قضاییه در نشست هم اندیشی شورای عالی قوه قضاییه با نهادهای مردمی با موضوع آیین رونمایی و ابلاغ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی قوه قضاییه تاکید کرد: : انتخابات نماد برجسته نقش افرینی مردم در حاکمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار انتخاباتی در 28 بهمن

آخرین اخبار انتخاباتی در 28 بهمن