مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 11:152020-02-17اجتماعي

استخدام بدون ضابطه در شهرداری ها ممنوع است


استخدام نیرو بدون ضابطه و توجه به مقررات در شهرداری ها ممنوع است، موارد مربوط به استخدام در شهرداری ها باید طبق قانون بوده و این موضوع توسط معاونت عمرانی رصد شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: استخدام نیرو بدون ضابطه و توجه به مقررات در شهرداری ها ممنوع است، موارد مربوط به استخدام در شهرداری ها باید طبق قانون بوده و این موضوع توسط معاونت عمرانی رصد شود.

عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در گردهمایی شهرداران استان بوشهر به موضوع استخدام در شهرداری ها اشاره کرد و اظهار کرد: این اقدام در راستای کمک به شهرداری ها انجام می شود چرا که حجم بالای نیروی انسانی از مشکلات شهرداری ها است.

وی بیان کرد: امسال 500 میلیارد تومان اعتبار در بین شهرداری ها توزیع کردیم و انتظار داریم منابع اعتباری اختصاص یافته به صورت هدفمند توزیع شوند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: درست هزینه کردن منابع اعتباری جز برنامه های مدیریت استان و از عوامل مهم کارآمدی است، با مدیریت منابع موجود، پروژه ای که 12 سال متوقف شده بود تکمیل کردیم و می توان با مدیریت منابع، پروژه های بیشتری را تکمیل کرد.

وی بر صرفه جویی در هزینه ها توسط شهرداران تاکید کرد و بیان کرد: اگر در هزینه کرد اعتبارات صرفه جویی نکنیم نشان دهنده این است که در مدیریت شهری خود بدون برنامه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام بدون ضابطه در شهرداری ها ممنوع است

استخدام بدون ضابطه در شهرداری ها ممنوع است