مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:552020-02-17پزشكي

دانشجویان ایرانی مقیم چین امروز از قرنطینه خارج می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نورالله طاهری گفت: امروز با حضور وزیر بهداشت مراسم بدرقه و تحویل دانشجویان به خانواده هایشان برگزار می شود.

- فرماندار شهریار گفت: دانشجویان ایرانی مقیم چین که برای حفاظت از بیماری کرونا به کشور بازگردانده شده بودند، امروز دوشنبه 28 بهمن از قرنطینه خارج می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، نورالله طاهری گفت: امروز با حضور وزیر بهداشت مراسم بدرقه و تحویل دانشجویان به خانواده هایشان برگزار می شود.

وی تاکید کرد: همه این دانشجویان اکنون در سلامت کامل هستند و در این مدت فقط برای حفظ سلامتی آنان و دیگر شهروندان قرنطینه شده بودند.

طاهری اظهار داشت: این دانشجویان دو هفته گذشته در مجموعه باغ گیلاس شهرستان شهریار با حضور کادر پزشکی در قرنطینه به سر می بردند.

فرماندار شهریار به اعتراضات مردمی بابت حضور این دانشجویان در شهریار اشاره و خاطرنشان کرد: این اعتراض ها به خاطر نگرانی مردم بابت شیوع بیماری بود که پس از توضیحات داده شده، نگرانی ها برطرف شد.

این مسئول اضافه کرد: مردم پس از توضیحات علمی لازم فرز ندان خود را با صبر و بردباری پذیرفتند و نگرانی ها تا حدود زیادی بابت مشکل ساز شدن حضور این دانشجویان برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان ایرانی مقیم چین امروز از قرنطینه خارج می شوند

دانشجویان ایرانی مقیم چین امروز از قرنطینه خارج می شوند