مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:352020-02-17سياسي

اسامی نامزدهای مورد حمایت مجمع کارگران مازندارن اعلام شد


دبیر مجمع نمایندگان کارگری مازندران با بیان اینکه مشکلات کارگران باید بدون لکنت زبان به مسئولین بالادستی انتقال داده شود، گفت: اسامی نامزدهای مورد حمایت مجمع کارگران مازندارن اعلام شده است.

- ایسنا/مازندران دبیر مجمع نمایندگان کارگری مازندران با بیان اینکه مشکلات کارگران باید بدون لکنت زبان به مسئولین بالادستی انتقال داده شود، گفت: اسامی نامزدهای مورد حمایت مجمع کارگران مازندارن اعلام شده است.

مهدی جهانشاهی شامگاه روز گذشته یکشنبه 27 بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت شغل یک خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران چشم و گوش بینای جامعه و به نوعی واسطه ای میان مردم و مسئولین هستند و همچنین با توجه به جایگاه بسیار بالا می توانند بسیاری از چالش ها و مشکلات را بیان کنند و کمک حال مردم باشند.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان کارگری استان مازندران بزرگترین سندیکای کارگری بوده که در قانون کار به آن اشاره شده است، تصریح کرد: پس از گذشت یکسال از فعالیت در این مجمع فعالیت هایی در حوزه رفع مشکلات کارگری شروع شده و خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی انجام دادیم.

دبیر مجمع نمایندگان کارگری مازندران خاطرنشان کرد: برای اولین بار با ارائه یک لیست واحد در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت منسجم با هدف دفاع از حقوق کارگران وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی نامزدهای مورد حمایت مجمع کارگران مازندارن اعلام شد

اسامی نامزدهای مورد حمایت مجمع کارگران مازندارن اعلام شد