مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-17فناوري

مشاهده شکایت کاربران از کیفیت اینترنت در سامانه «نت سنج پلاس»


امکان مقایسه تعرفه اینترنت که از سوی اپراتورهای مختلف ارائه می شود و نیز مشاهده شکایت کاربران از کیفیت این سرویس، در سامانه «نت سنج پلاس» فراهم است.

- معاون رگولاتوری گفت: امکان مقایسه تعرفه اینترنت که از سوی اپراتورهای مختلف ارائه می شود و نیز مشاهده شکایت کاربران از کیفیت این سرویس، در سامانه نت سنج پلاس فراهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، مجید حقی با اشاره به ویژگی های سامانه نت سنج پلاس و اهمیت رضایت کاربر در استفاده از این سامانه، گفت: در طراحی این سامانه رویکرد ما حرکت گام به گام با کاربر برای دسترسی به اطلاعات است و امکان مشاهده نتایج سنجش کیفیت سرویس ارائه کنندگان خدمات اینترنت که بیشترین تاثیر را در بازار دارند، توسط این سامانه فراهم است.

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در این حرکت گام به گام در ابتدا نوع سرویس های ارائه شده و در ادامه کیفیت و کارکردهای سرویس مشاهده می شود، به طور مثال اگر مشترک نیاز به استفاده تجاری از این سرویس ها داشته باشد اطلاعاتی داده می شود که نشان دهد آیا سرویس مورد نظر کارکردهای لازم را برای مشترک دارد یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده شکایت کاربران از کیفیت اینترنت در سامانه «نت سنج پلاس»

مشاهده شکایت کاربران از کیفیت اینترنت در سامانه «نت سنج پلاس»