مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-17سياسي

17 نفر کار بازرسی بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در بهاباد را بر عهده دارند


رییس بازرسی ستاد انتخابات بهاباد در جلسه توجیهی بازرسان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: 17 نفر کار بازرسی بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بهاباد را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حسین دشتی  با اشاره به مسئولیت وزارت کشور مبنی بر اجرای قانون انتخابات و مسئول حسن جریان انتخابات گفت: بازرسی اجرایی نیست و فقط در قالب نظارت و به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی و رعایت کامل امانت داری و بی طرفی به صورت هماهنگ در سطح کشور در برگزاری انتخابات نقش خود را ایفا خواهد کرد.

معاون برنامه ریزی فرماندار بهاباد بابیان اینکه تاکنون 37 انتخابات پس از پیروزی انقلاب برگزارشده است، گفت: بازرسی انتخابات نقش ویژه ای در صندوق های رأی دارد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان در روز اخذ رأی به هیچ عنوان نباید اقدام به نوشتن تعرفه و یا اشاره برای نوشتن نام فرد خاصی در آن ها داشته باشند چون این موارد تخلف محرز است و قانون گذار جرائم سنگین و بدون چشم پوشی برای آن در نظر گرفته است افزود : بازرسان هرگونه تخلف در روز اخذ رأی را در سریع ترین زمان ممکن به سربازرسان اطلاع دهند و از هرگونه تنش با سعه صدر جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 نفر کار بازرسی بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در بهاباد را بر عهده دارند

17 نفر کار بازرسی بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در بهاباد را بر عهده دارند