مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:062020-02-17سياسي

وحدت گرایی مهم ترین هدف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه است


معاون اجرایی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: هم افزایی و وحدت گرایی و رشد و تعالی ائمه جمعه فعال در استان از مهم ترین اهداف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام مهدی رحمانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نقش تأثیرگذار نماز جمعه در حوزه بصیرت افزایی و فرهنگی و اخلاقی می توان این شورا را قرارگاه فرهنگی و بصیرت در جامعه دانست.

وی افزود: وحدت یکدلی و یکپارچگی که سبک و سیره حضرت مقام معظم رهبری است در این استان به واسطه وجود نماینده ولی فقیه در کردستان کاملا محسوس است.

معاون اجرایی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطر نشان کرد: شکوفایی شبکه نورانی امامت جمعه به عنوان امانت گران سنگی است که از سوی مقام معظم رهبری به  شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و نهاد مقدس نماز جمعه واگذار شده از مهم ترین اولویت های این شورا در سطح کشور است.

رحمانی تصریح کرد: شبکه امامت جمعه باید شکوفا و ارتقای کیفی داشته باشد و اثر بخشی که خدای متعال برای نماز جمعه و رسول مکرم اسلام از این واجب الهی سیاسی در نظر گرفته، امام راحل احیاگر آن و رهبر معظم انقلاب روشن کننده افق ها در مسیر این مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت گرایی مهم ترین هدف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه است

وحدت گرایی مهم ترین هدف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه است