مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 10:002020-02-17اجتماعي

ثبت رکورد 7 میلیون کتاب خوانی و قصه نویسی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم زاده در دیدار وزیر آموزش وپرورش با کارکنان معاونت آموزش ابتدایی که در سالن کنفرانس این معاونت برگزار شد، - معاون آموزش ابتدایی گفت: با حذف پیک های نوروزی و جایگزینی آن با عید و داستان 7 میلیون رکورد کتاب خوانی و قصه نویسی درکشور به ثبت رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، رضوان حکیم زاده در دیدار وزیر آموزش وپرورش با کارکنان معاونت آموزش ابتدایی که در سالن کنفرانس این معاونت برگزار شد، اظهارکرد: معاونت آموزش ابتدایی متولی امر آموزش اصلی ترین سرمایه های کشوراست که از سرمایه نفت، معادن و … مهم تر است و 10میلیون دانش آموز و نوآموز پیش دبستانی و دبستانی داریم که امیدهای آینده ایران اسلامی هستند.

وی ضمن قدردانی از حضور وزیر آموزش وپرورش در جمع همکاران معاونت آموزش ابتدایی افزود: در معاونت آموزش ابتدایی سه دفتر دبستان، پیش دبستانی و آموزش عشایری و توسعه عدالت آموزشی وجود دارد و با جدیت کارها را پیگیری می کنند.

حکیم زاده گفت: در سند تحول بنیادین بر اولویت دوره ابتدایی و نگاه تخصصی برآن تأکید شده است و انتظار داریم این تأکید، ترجمه عملیاتی داشته باشد و در جهت گیری ها و سیاست گذاری ها مثل بودجه ریزی این مهم در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد 7 میلیون کتاب خوانی و قصه نویسی در کشور

ثبت رکورد 7 میلیون کتاب خوانی و قصه نویسی در کشور