مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:452020-02-17سياسي

تصمیم گیری در مورد بقعه شاهزاده حسین(ع) و بانک ملی تا پایان سال


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: تا پایان سال تصمیم نهایی درباره اختلافات بین بقعه شاهزاده حسین(ع) و بانک ملی گرفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، 17 بهمن ماه امسال بود که وزیر اقتصاد در ششمین روز از دهه فجر وارد همدان شد و به بررسی وضعیت اقتصادی و سرمایه گذاری استان پرداخت و بازدیدی هم از بقعه شاهزاده حسین(ع)، عموی بلافصل امام زمان(عج) داشت.

هدف از این بازدید بررسی وضعیت بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) بود که استاندار همدان، نمایندگان همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اقتصاد و دارای استان و .

وزیر را همراهی کردند.

سال هاست اداره اوقاف همدان به دنبال پس گرفتن ملک موقوفه امامزاده حسین(ع) از تصرف غیرقانونی بانک ملی است تا این بقعه متبرکه از مهجوریت خارج شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده و عملی شدن آن منتظر تنها یک امضاست، آن هم امضای وزیر اقتصاد که این بازدید هم برای بررسی وضعیت موجود انجام شد.

دژپسند؛ وزیر اقتصاد در بازدیدی که داشت، نخواست اظهار نظری در مورد مشکلات این بقعه متبرکه و بانک ملی در حضور خبرنگاران داشته باشد، شاید هم بیشتر به دنبال بررسی بیشتر جوانب بود که امیدواریم نتایج به امضا ختم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری در مورد بقعه شاهزاده حسین(ع) و بانک ملی تا پایان سال

تصمیم گیری در مورد بقعه شاهزاده حسین(ع) و بانک ملی تا پایان سال