مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-17سياسي

بازار داغ تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در پاکدشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پس از انصراف محمد قمی، نماینده اصلاح طلب پاکدشت از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، رقبای اصولگرای پاکدشتی حضور خود را در عرصه رقابت های انتخاباتی پررنگ کردند و هم اکنون 11 نامزد انتخاباتی که اصلاح طلبی در آن ها دیده نمی شود برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

هر چند که تنها چند نفر از 11 نامزد حوزه پاکدشت از افراد مطرح و سرشناسی هستند ولی دیگر افراد نیز طی روزهای اخیر با برگزاری مجالس متعدد و نصب پوستر و بنر تلاش دارند تا فضای رقابت را به دیگر نامزدهای مطرح واگذار نکنند.

دو رقبب اصولگرای پاکدشت که به گفته برخی از کارشناسان سیاسی از شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات برخوردارد، این روزها تلاش مضاعفی برای حضور مردم به صحنه انتخابات دارند و با برگزاری جلسات متعدد در شهرهای فرون آباد، شریف آباد و پاکدشت و مناطق روستایی، در پی کسب آراء مردمی هستند.

با تعیین بیش از 50 نقطه تبلیغاتی از سوی سه شهرداری مصوب شهرستان پاکدشت، میزان تخلفات تبلیغاتی و نصب پوستر در اماکن ممنوعه کاهش یافته است.

1650 نفر برگزاری انتخابات مجلس را در پاکدشت بر عهده دارند فرماندار پاکدشت گفت: در جریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی، یک هزار و 650 نفر برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در پاکدشت

بازار داغ تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در پاکدشت