مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-17اقتصادي

راه اندازی فاز نخست مجتمع توانمندسازی بهبودیافتگان تا پایان سال


کرمانشاه_ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: فاز نخست مجتمع توانمندسازی سازی بهبود یافتگان استان تا قبل از سال جاری به بهره برداری می رسد.

- علی شمشیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فاز اول مجتمع توانمندسازی سازی بهبود یافتگان از مواد مخدر در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید است تا قبل از پایان سال فاز اول آن به اتمام برسد.

وی افزود: شرکت توسعه و تعاون کارآفرینی کشور که در واقع مجموعه ای است وابسته به جهاد دانشگاهی مسئول این پروژه است و دارای طرح خوبی در این زمینه هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه بیان داشت: اگر فاز اول مجتمع را به این شرکت بسپاریم، تعهد کردند 700 اشتغال پایدار را برای معتادانی که ترک کردند در این مجتمع ایجاد می کنند.

این مسئول عنوان کرد: مشکلی که ما در سطح کشور داریم این است که معتادان پس از بهبودی مدیریت و ساماندهی نمی شوند و متأسفانه بعد از مدتی دوباره به چرخه اعتیاد برمی گردند.

وی بیان داشت: با ساخت مجتمع به دنبال این هستیم که معتادان پس از بهبود یافتن سلامت، شغلی برای آنها در نظر گرفته شود تا آسیب های جامعه کمتر شود.

شمشیری ادامه داد: افرادی که به مراکز ترک اعتیاد مراجعه می کنند، پس از بهبودی دوباره به سمت مواد مخدر می روند زیرا به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فاز نخست مجتمع توانمندسازی بهبودیافتگان تا پایان سال

راه اندازی فاز نخست مجتمع توانمندسازی بهبودیافتگان تا پایان سال