مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-17حوادث

انبار امدادی هلال احمر کلات فقط جوابگوی 100 خانوار است


کلات جمعیت 40 هزار نفری دارد و حدود 10 هزار خانوار در این شهرستان زندگی می کنند اما انبار امدادی جمعیت هلال احمر کلات در مواقع بحرانی فقط جوابگوی 100 خانوار است.

- مهدی رفیعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر حادثه را یک فرصت می‎دانیم که باید از آن درس بگیریم، و یکی از درس آموخته‎های این حوادث پیشگیری و آمادگی است، در همین راستا اجرای برنامه عملیاتی سیلاب در شهرستان آغاز شده و تمامی دستگاه‎های بحران مدار نیز تلاش می‏ کنند بتوانند در حوادث و سیلاب پاسخگویی سریع و به موقع را داشته باشند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر کلات نیز تلاش می ‏کند تا بهتر از گذشته در عملیات سیلاب موفق باشد، باتوجه به اینکه در سیلاب‏ های گذشته نقاط قوت و ضعفی بوده تلاش می ‏کنیم بتوانیم با استفاده از پتانسیل های موجود شهرستان و منابع انسانی در حوادث آمادگی بیشتری را نسبت به گذشته داشته باشیم.

رفیعی بیان کرد: افرادی در طبیعت وارد می شوند و بخش‎هایی را از بین می برند و حوزه‎های آبریز در معرض آسیب انسان ها قرار گرفته‎اند؛ این اقدامات باعث شده شهرستان کلات مستعد سیلاب باشد، ضمن اینکه باید برای پیشگیری پروژه‎های تحقیقاتی آبخیزداری تهیه کرد تا خسارت‎های سیلاب به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار امدادی هلال احمر کلات فقط جوابگوی 100 خانوار است

انبار امدادی هلال احمر کلات فقط جوابگوی 100 خانوار است