مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-17اقتصادي

اصلاح 10 ایراد قانون اشتغال روستایی / پرداخت تسهیلات تسهیل می شود


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، از استخراج حدود 10 ایراد برنامه اشتغال روستایی و عشایری خبر داد و اظهار امیدواری کرد در سال آینده اصلاحات طرح در قانون اعمال شود.

- محمد امید در گفتگو با خبرنگار مهر ، برنامه اشتغال روستایی و عشایری به عنوان تجربه اول یک برنامه موفق در حوزه اشتغالزایی با اولویت مناطق روستایی، عشایری و مرزی بود اما دچار ضعف هایی است.

در قالب مشارکت بین دستگاهی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایرادات این برنامه استخراج شده است که اگر این ایرادات رفع شود می تواند کارایی قانون حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال روستایی و عشایری را افزایش دهد.

وی گفت: یکی از این پیشنهادات در اصلاح برنامه افزایش اختیارات استان ها بود چراکه رفع بروکراسی های اداری در فرایند اجرا می تواند ظرفیت های برنامه اشتغال روستایی و عشایری را ارتقا دهد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه پرداخت تسهیلات با نرخ سود 4، 6 و 10 درصد با دوره بازپرداخت 9 ساله یک ظرفیت خوب برای اشتغال کشور است، ادامه داد: لذا با بازنگری قانون می توانیم این ظرفیت ها را افزایش دهیم تا بهره بهتری از این برنامه ببریم.

امید، با اشاره به مهمترین ایرادات برنامه اشتغال روستایی و عشایری گفت: در سفرهای استانی با ایراداتی مواجه شدیم که در صورت اصلاح، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 10 ایراد قانون اشتغال روستایی / پرداخت تسهیلات تسهیل می شود

اصلاح 10 ایراد قانون اشتغال روستایی / پرداخت تسهیلات تسهیل می شود