مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:062020-02-17اجتماعي

تردد در همه جاده های مهاباد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است


محسن خادمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی این شهرستان که از عصر روز گذشته آغاز شده است، با شدت ادامه دارد و با تلاش ماموران راهداری و استفاده از تمام تجهیزات تاکنون محوری مسدود نشده و رانندگان با استفاده از زنجیر چرخ و رعایت نکات ایمنی می توانند در این محورها تردد کنند.

وی با اشاره به وجود کولاک شدید در محور مهاباد - بوکان افزود: هم اکنون هشت دستگاه انواع ماشین آلات سنگین شامل لودر، گریدر و برف روب در این مسیر (جاده برهان) در حال برف روبی و جلوگیری از انسداد آن هستند.

وی اضافه کرد: در محور مهاباد به سردشت نیز ارتفاع برف در گردنه زمزیران به حدود 40 سانتی متر رسیده است و کولاک میزان دید در این محور را نیز به شدت کاهش داده است.

وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: به علت رطوبت هوا و مه غلیظ، دید افقی نیز در گردنه های این شهرستان به کمتر از 10 متر کاهش یافته و در سایر محورها نیز به کمتر از 50 متر رسیده است که رانندگان باید هنگام تردد ضمن احتیاط کامل از چراغ مه شکن استفاده کنند.

وی افزود: عوامل راهداری از اواخر روز گذشته عملیات برف روبی و نمک پاشی را در تمامی محورها آغاز کرده اند اما با توجه به برودت هوا و تداوم بارش ها، سطح جاده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در همه جاده های مهاباد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است

تردد در همه جاده های مهاباد تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است