مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-17فرهنگي

برگزاری پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» در 100 کتابخانه گیلان


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از برگزاری پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» در یکصد کتابخانه عمومی استان گیلان خبر داد و گفت: این پویش از اول اسفندماه آغاز می شود.

- برگزاری پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی در 100 کتابخانه گیلان ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از برگزاری پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی در یکصد کتابخانه عمومی استان گیلان خبر داد و گفت: این پویش از اول اسفندماه آغاز می شود.

پریسا کرمی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت های مجموعه کتابخانه های عمومی رفع نیازهای مطالعاتی مخاطبین و عموم مراجعین به این مراکز است.

وی با بیان اینکه کتابخانه ها امروز مکانی امن و دسترس برای اقشار مختلف مردم هستند، خاطرنشان کرد: در مجموعه 99 باب کتابخانه عمومی و مشارکتی استان گیلان که در شهرها و روستاها در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم هستند بیش از یک میلیون و 58 هزار جلد کتاب موجود است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان همچنین به نیاز کتابخانه های عمومی استان به منابع و کتاب های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای سند توسعه کتابخانه ها در افق 1404 که شامل توسعه کتابخانه های عمومی، احداث کتابخانه در مناطق فاقد کتابخانه و نیز به روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» در 100 کتابخانه گیلان

برگزاری پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» در 100 کتابخانه گیلان