مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 09:002020-02-17سياسي

احزاب و جریانات سیاسی اجازه ندهند تخریب جای نقد را بگیرد


فرماندار قرچک با بیان اینکه احزاب و جریانات سیاسی برای پیگیری مطالبات مردمی پیش قدم شوند، گفت: احزاب با سلایق مختلف با هدف توسعه پایدار به صحنه بیایند و اجازه ندهند تخریب جای نقد را بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در جلسه هم اندیشی با احزاب و فعالان سیاسی شهرستان با اشاره به عملکرد احزاب و تأثیرگذاری آن ها در حوزه سیاسی اجتماعی، اظهار داشت: احزاب و جریان های سیاسی با سابقه مفید و توانمندی موجود می توانند نقش بسزایی در برگزاری پرشور انتخابات پیش رو داشته باشند.

وی افزود: جریان های سیاسی با توجه به آشنایی و اشراف به تمام موضوعات در حوزه های مختلف هرگونه انتقاد و پیشنهادی به همراه راه کارهای کارشناسی شده ارائه دهند برای توسعه همه جانبه شهرستان مثمرثمر خواهد بود.

فرماندار قرچک بیان کرد: باید احزاب با سلایق مختلف با هدف توسعه پایدار به صحنه بیایند و اجازه ندهند تخریب جای نقد را بگیرد.

خطیبی افزود: احزاب و جریانات سیاسی مختلف با سلایق گوناگون باید هر کجا منافع نظام و انقلاب ایجاب می کند با هدف پیگیری مطالبات مردمی پیش قدم شوند.

وی تصریح کرد: یکی از کارکردهای مهم احزاب، قانونمداری و نهادینه کردن قانون در جامعه است و احزاب مختلف باید با برنامه اثرگذار برای حل مشکلات موجود در کنار مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب و جریانات سیاسی اجازه ندهند تخریب جای نقد را بگیرد

احزاب و جریانات سیاسی اجازه ندهند تخریب جای نقد را بگیرد