مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-17بين الملل

تاکید چاووش اوغلو بر لزوم توقف حملات در ادلب در دیدار با لاوروف


وزیر امور خارجه ترکیه گفت در دیدار با وزیر خارجه روسیه تاکید کردیم باید تجاوزها به ادلب متوقف شده و آتش بس پایدار برقرار شود.

- وزیر امور خارجه ترکیه گفت در دیدار با وزیر خارجه روسیه تاکید کردیم باید تجاوزها به ادلب متوقف شده و آتش بس پایدار برقرار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آناتولی، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه طی نشست خبری در حاشیه پنجاه و ششمین کنفرانس امنیتی مونیخ درباره دیدار خود با سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اظهار داشت: در دیدار با لاوروف تاکید کردیم باید تجاوزها به ادلب متوقف شده و آتش بس پایدار برقرار شود.

چاووش اوغلو درباره دیدارهای خود در حاشیه این کنفرانس همچنین گفت: همانطور که می دانید روز دوشنبه هیات های ترکیه و روسیه در مسکو دیدار خواهند کرد.

پیش از آن نیز با سرگیی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه دیدار و بر لزوم توقف تجاوزها به ادلب و برقراری آتش بس پایدار و غیر قابل نقض تاکید کردیم.

این موضوعات از سوی هیات های دو کشور هم بررسی خواهد شد.

وزیر امور خارجه ترکیه همچنین درباره دیدار با وانگ یی، همتای چینی خود اظهار داشت که در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن جمعی از شهروندان این کشور در اثر ابتلا به ویروس کرونا گفتم که ترکیه می تواند تجهیزات پزشکی بیشتری به چین ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید چاووش اوغلو بر لزوم توقف حملات در ادلب در دیدار با لاوروف

تاکید چاووش اوغلو بر لزوم توقف حملات در ادلب در دیدار با لاوروف