مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:152020-02-17اجتماعي

آغاز بارش برف در گردنه ها و محورهای مواصلاتی قزوین


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: بارش برف از ساعت 4:45 صبح امروز دوشنبه در محورهای مواصلاتی و گردنه های استان آغاز شده است.

- ایسنا/قزوین مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: بارش برف از ساعت 4:45 صبح امروز دوشنبه در محورهای مواصلاتی و گردنه های استان آغاز شده است.

جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین با اعلام اینکه بارش برف از ساعت 4:45 صبح امروز دوشنبه در محورهای مواصلاتی و گردنه های استان آغازشده است، اظهار کرد: به محض شروع بارش، عملیات برف روبی و نمک پاشی راه ها توسط 350 راهدار به همراه 300 دستگاه ماشین آلات راهداری در استان آغازشده است.

وی اضافه کرد: بر اساس پیش بینی انجام شده توسط هواشناسی، این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال خواهد بود و پس ازآن نیز یک سامانه بارشی دیگر به استان قزوین وارد خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین، حق لطفی از رانندگان خواست در هنگام تردد در جاده ها لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه خود داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین با اعلام اینکه تیم های راهداری در تمام گردنه ها و محورها به طور شبانه روزی به رانندگان و مسافران در مسیرهای ارتباطی خدمت رسانی می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش برف در گردنه ها و محورهای مواصلاتی قزوین

آغاز بارش برف در گردنه ها و محورهای مواصلاتی قزوین