مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 08:102020-02-17فرهنگي

آموزش، رکن تحول و ایجاد اشتغال در حوزه مد و لباس است


محمدمهدی احمدی؛ مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و احمدعلی موهبتی؛ استاندار سیستان و بلوچستان از نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در چهارمین روز از برگزاری این دوره از جشنواره مد و لباس فجر، محمدعلی احمدی؛ مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این رویداد فرهنگی بازدید کرد.

وی با حضور در بخش های مختلف جشنواره از جمله بخش مؤسسات و انجمن ها، نمایشگاهی، بین الملل، پاویون رسانه، مسابقه زنده از ایده تا اجرا و ویترین ملی در جریان فعالیت فعالان و طراحان این حوزه که در این جشنواره مشارکت دارند قرار گرفت.

احمدی پس از بازدید از بخش های مختلف نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر درباره کیفیت برگزاری این رویداد در دوره نهم گفت: جشنواره به لحاظ کیفی از سطح بالایی برخوردار بوده و بستر بسیار مناسبی برای افزایش تعاملات فعالان این حوزه فراهم آمده است.

مدیر کل حوزه وزارتی در وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از برپایی کارگاه های آموزشی در بخش های مؤسسات و انجمن های جشنواره مد و لباس فجر اذعان داشت: آموزش، رکن تحول و ایجاد اشتغال در حوزه مد و لباس است و این روند می تواند به کارآفرینی و اشتغال زایی در این حوزه نیز کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش، رکن تحول و ایجاد اشتغال در حوزه مد و لباس است

آموزش، رکن تحول و ایجاد اشتغال در حوزه مد و لباس است