مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-17سياسي

لزوم توجه به استارت آپ ها در راستای کشف استعدادها و جمع آوری ایده در مازندران


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از لزوم توجه به استارت آپ ها در راستای کشف استعدادها و جمع آوری ایده در مازندران خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از لزوم توجه به استارت آپ ها در راستای کشف استعدادها و جمع آوری ایده در مازندران خبر داد.

اسداله تیموری یانسری صبح امروز در اختتامیه رویداد استارت آپ که در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد با بیان اینکه برگزاری برنامه هایی همچون استارت آپ ها تلاش ساده ای است تا استعدادهای جدید را در مقام ایده جمع آوری و ارزیابی شود، اظهار کرد: با استارت آپ ها می توان با نگاه تقاضا محور و مشکل محور به جامعه و کشاورزی در مازندران کمک کرد.

وی ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی مازندران در برگزاری رویداد استارت آپی تصریح کرد: امید وارم این جشنواره ها بتواند به تولید ما کمک کرده و سهم دانش را در تولید افزایش داده و با بهینه سازی مناسب از چالش ها را کم کند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی بیش از 30 چالش عمده داشته که برای هر کدام ماموریت های خاصی تعریف شده است و یکی از این چالش ها بحث سهم دانش در تولید و انتقال دانش به زنجیره دانش در جایی که کشاورزان ما هستند، است که متاسفانه در جامعه ما به لحاظ نداشتن نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به استارت آپ ها در راستای کشف استعدادها و جمع آوری ایده در مازندران

لزوم توجه به استارت آپ ها در راستای کشف استعدادها و جمع آوری ایده در مازندران