مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-17فرهنگي

کیانوش عیاری: سینما گاهی به تماشاگر سیلی هم می زند/ امیدواری برای اکران «خرس»


کیانوش عیاری در مراسم شب خسرو معصومی با بیان اینکه «خرس» فیلم تلخی است اما این موضوع هیچ ایرادی ندارد، افزود: قرار نیست سینما صرفاً محملی برای نوازش تماشاگر باشد، - کیانوش عیاری: سینما گاهی به تماشاگر سیلی هم می زند/ امیدواری برای اکران خرس کیانوش عیاری در مراسم شب خسرو معصومی با بیان اینکه خرس فیلم تلخی است اما این موضوع هیچ ایرادی ندارد، افزود: قرار نیست سینما صرفاً محملی برای نوازش تماشاگر باشد، گاهی به تماشاگر سیلی هم می زند گاهی با خودم می گویم این ها چرا فیلم را توقیف کرده اند؟ امیدوارم فیلم خرس به نمایش عمومی دربیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم شب کانون کارگردانان سینمای ایران با تقدیر از خسرو معصومی به همت کانون کارگردانان سینمای ایران با میزبانی موزه سینما شامگاه یکشنبه 27 بهمن ماه با حضور هنرمندان سینما برگزار شد.

کیانوش عیاری کارگردان خانه پدری که در این مراسم سخن می گفت، مطرح کرد: چند روز پیش که خسرو تماس گرفت، فکر کردم باید درباره این سانسور لعنتی حرف بزنم اما با خودم گفتم ممکن است برخی بگویند تو اگر بیل زن بودی باغچه خودت را بیل می زدی تا خانه پدری دچار آن اتفاق و نمایش مسخره نشود.

وی یادآور شد: خسرو را از دوران سینمای آزاد می شناسم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیانوش عیاری: سینما گاهی به تماشاگر سیلی هم می زند/ امیدواری برای اکران «خرس»

کیانوش عیاری: سینما گاهی به تماشاگر سیلی هم می زند/ امیدواری برای اکران «خرس»