مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:362020-02-17بين الملل

تشکیلات خودگردان، تظاهرات علیه «معامله قرن» در الخلیل را ممنوع کرد


دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان به نیروهای امنیتی خود دستور داده جلوی تظاهرات در منطقه «باب الزاویه» الخلیل را بگیرد، جایی که محل شهادت اولیه فلسطینی در تظاهرات علیه «معامله قرن» به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سران تشکیلات خودگردان، جنبش فتح و سازمان آزادیبخش فلسطین ساف در ظاهر از معامله قرن و حتی عادی سازی روابط سودان و رژیم صهیونیستی انتقاد می کنند اما همزمان دیدارهای مختلفی با سران این رژیم در تل آویو و رام الله دارند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین وفا ، در 48 ساعت اخیر مقامات تشکیلات خودگردان، فتح و ساف دیدارهایی با روزنامه نگاران اسراییلی در رام الله داشتند.

روزنامه الاخبار در گزارشی در این باره نوشت، صهیونیست ها این بار با لباس و کلاه خاص شهرک نشینان صهیونیست و بدون محافظ به رام الله آمدند، عکس های یادگاری در منطقه الطیره گفتند و با محمود الهباش مشاور دینی محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان ناهار خوردند.

در ادامه این گزارش آمده، دستگاه های امنیتی با صدور دستوری رسمی به نیروهای تحت امر خود اعلام کرده اند باید جلوی تظاهرات علیه معامله قرن در منطقه باب الزاویه در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان، تظاهرات علیه «معامله قرن» در الخلیل را ممنوع کرد

تشکیلات خودگردان، تظاهرات علیه «معامله قرن» در الخلیل را ممنوع کرد