مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-17فرهنگي

فراخوان جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون منتشر شد


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه های جدیدی را با عنوان جایزه کتاب ماه و سال به مولفان، مترجمان، تصویرگران و پدیدآورندگان کتاب های کودک و نوجوان اهدا می کند.

- ایسنا/خوزستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه های جدیدی را با عنوان جایزه کتاب ماه و سال به مولفان، مترجمان، تصویرگران و پدیدآورندگان کتاب های کودک و نوجوان اهدا می کند.

هدف از اهدای این جایزه ها کمک به ارتقای کیفیت آثار و معرفی کتاب های مناسب کودک و نوجوان و حمایت از پدیدآورندگان این حوزه اعلام و فراخوان شرکت در این رویداد از سوی معاونت فرهنگی کانون منتشر شده است.

داوران این رویداد هر ماه به یک نویسنده، شاعر یا مترجم، جایزه کتاب ماه شامل نشان مرغک سیمین، تندیس، لوح و جایزه نقدی اهدا می کنند و مرغک سیمین در عین حال و در پایان هر فصل نیز به یک ناشر برتر این حوزه تعلق می گیرد، این جایزه البته در پایان هر فصل به برگزیدگان هر ماه اهدا خواهد شد.

همچنین جایزه کتاب های برگزیده سال شامل نشان مرغک زرین، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی با انتخاب هیأت داوران به پدیدآورندگان و ناشران اهدا می شود.

همچنین کتاب هایی که موفق به دریافت مرغک سیمین و مرغک زرین شوند در فهرست خرید مراکز فرهنگی هنری کانون قرار می گیرند و در هر فصل نیز به عنوان کتاب های مناسب اعلام خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون منتشر شد

فراخوان جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان کانون منتشر شد