مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-17اقتصادي

سیستان و بلوچستان پرچمدار حذف قبوض کاغذی برق در کشور


سیستان و بلوچستان با گستره 188 هزار و 222 کیلومترمربع 11 درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است و با وجود شرایط محیطی و اقلیمی دشوار و گستردگی و پراکندگی زیاد بیش از 93 درصد جمعیت آن با 811 هزار اشتراک از نعمت برق برخوردار هستند.

شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان از سال های نخست فعالیت خود در این استان کارهای بزرگ بسیاری انجام داده و در دست اجرا دارد که حذف قبض کاغذی برق از جمله آنهاست.

طرحی که شروع آن از ابتدای سالجاری توسط وزارت نیرو با عنوان قبض سبز در کشور عملیاتی شد اما شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان از سال 91 راه اندازی سامانه پیامکی را کلید زد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شرکت در سال 92 به جمع آوری شماره های مشترکان و اطلاع رسانی عمومی اقدام کرد.

خلیل عوض زاده بیان کرد: سال 93 ارسال هم زمان قبض و پیامک برای مشترکان و سال 94 اجرای آزمایشی طرح در 2 شهرستان خاش و زاهدان انجام شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح از اوایل سال 95 در شهرستان های چابهار، کنارک و سراوان و اواسط سال 95 مجموع شهرهای سیستان و بلوچستان انجام شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سال 96 توسعه 27 خدمت غیرحضوری در پورتابل شرکت و اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق و برنامه های بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان پرچمدار حذف قبوض کاغذی برق در کشور

سیستان و بلوچستان پرچمدار حذف قبوض کاغذی برق در کشور