مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-17سياسي

پرسش و پاسخ های آن لاین کاندیداها شهر غرق بنرهای انتخاباتی


در ساعت صفر روز بیست و چهارم بهمن تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

شروعی که پرشور بود و در همان ساعات ابتدایی شب شاهد بودیم که گروه ها و ون های مختلفی در سطح شهر شیراز به نصب اطلاعیه های انتخاباتی اقدام کردند.

بیش از 5 روز از آغاز رسمی تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گذشته و اکنون زمان آن رسیده است تا به بررسی برخی از این اقدامات در جهت آشنایی شهروندان با کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس پرداخته شود.

درختان، علائم راهنمایی، تیرهای چراغ برق و هر آن چیزی که در خیابان ها وجود دارد مورد هجومی تبلیغ های نمایندگان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

برخی از شهروندان با در نظر گرفتن تمهیدات لازم از زخم شدن دیواره های شهری محل سکونت منازل خود توسط این تراکت های تبلیغاتی جلوگیری کرده اند و امکان نصب مستقیم این بنرهای تبلیغاتی را به دیوارهای خانه را نداده اند.

کاندیدا و فضای مجازی با توسعه فضای مجازی شاهد هستیم که برخی از کاندیداها نسبت به فعالیت در این فضا و اقدامات لازم را انجام دادند و برخی از این کاندیداها پا را فراتر گذاشته و جلسات پرسش و پاسخ های اینستاگرامی نیز برگزار می کند البته کسب و کارهای فضای مجازی نیز در این مدت رشد قابل توجهی داشت و برخی افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش و پاسخ های آن لاین کاندیداها شهر غرق بنرهای انتخاباتی

پرسش و پاسخ های آن لاین کاندیداها شهر غرق بنرهای انتخاباتی